PepsiCo, İstanbul’da görevlendirilmek üzere Satış Finansman Müdür Yardımcısı pozisyonu için takım arkadaşı arıyor. Dünya genelinde sevilen markalarıyla tanınan PepsiCo, çalışanlarının gelişimine önem veren bir şirkettir.
GENEL NİTELİKLER
Adayların aşağıdaki niteliklere sahip olması beklenmektedir:
Finans veya ticari finans alanında 4-6 yıl deneyim, özellikle Satış Finansmanı, Net Gelir Yönetimi, Kâr ve Zarar yönetimi ve kanal kârlılığı yönetimi konularında uzmanlık,
Satış finansmanı, ticari finans ve kârlılık yönetimi konularında güvenilirlik,
Karmaşık verileri analiz etme, anahtar içgörüler çıkarma ve bunları yüksek seviyeli stratejilere ve uygulanabilir planlara dönüştürme yeteneği,
Hem operasyonel hem de stratejik gündemleri yönetmek için güçlü finansal ve analitik beceriler, eksik veya belirsiz verileri yorumlama yeteneği,
İşletmenin her seviyesindeki paydaşları etkileyebilme yeteneği; çok ülkeli ortamlarda deneyim ve yetenek geliştirme rolü avantaj sağlar,
Fonksiyonlar arası çalışma, sorunları etkili bir şekilde çözme ve rekabet ortamını anlama yeteneği,
Tercihen Mosaic ve Cockpit sistemlerinin kullanımı ve uygulanmasında deneyim,
Temel planlama süreçlerinin tanımlanması ve uygulanmasında uzmanlık,
Minimal rehberlikle belirsiz ortamlarda ilerleme kaydetme yeteneği,
Hedefleri karşılama ve aşma konusunda güçlü bir geçmişe sahip, performans odaklı bir zihniyet.
İŞ TANIMI
Bu pozisyonda görev alacak kişinin sorumlulukları şunlardır:
Gıda ve İçecek kategorileri için “Power of One” Süpermarket Kanalı finansal KPI’larını, süreçlerini ve raporlarını etkinleştirmek, bütçenin etkinliğini ölçmek ve kontrol etmek,
“Power of One” Süpermarket Kanalı için Yıllık İşletme Planı / Aylık tahmin süreçlerinin yönetimini desteklemek,
Kanal bazlı net gelir planını ve aylık hedef belirlemeyi doğru ve zamanında teslim etmek,
İndirim ve ödenekler için bütçe gerçekleşmelerini oluşturmak, izlemek ve bütçe aktivasyonlarının tahmin ve yıllık işletme planı ile uyumlu olmasını sağlamak,
Faaliyetlerin (müşteri girişimleri ve promosyonlar) öncesi ve sonrası değerlendirmesini yapmak,
Ticari planın uygulanmasını sağlamak, günlük/aylık taktiksel tüketici/ticaret değeri faaliyet planlamasını ve Net Gelir Oranı ve Hacmi için yönetimini yapmak,
Müşteri segmentine göre indirim ve ödenek yönergelerini tanımlamak/düzenlemek (örneğin, maksimum seviye indirimi, maksimum aylık indirim),
“Power of One” Süpermarket Kanalı Algoritma Modelinin geliştirilmesine liderlik etmek, ayrıca yıllık işletme planı ve aylık tahminin geliştirilmesini sağlamak,
Süpermarket kanalı için yıllık indirim ve ödenek bütçe hedefini uygulamak, Satış ekibiyle birlikte kategoriye özel indirim ve ödenekleri yönetmek,
Müşteriye göre segmentasyona uygun olarak indirim ve ödenek optimizasyonu yapmak.
BAŞVURU DETAYLARI
İlgilenen adaylar, başvurularını LinkedIn üzerinden yapabilirler. Detaylı bilgi ve başvuru için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz:
https://www.linkedin.com/jobs/view/4185621068